Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
LI

Klíče obvykle (i mně) padají většinou tam, odkud nejdou vylovit. Při jedné silniční kontrole jsem klíče odhodila na klín své tchyně, která je zakryla kabelkou. A pak jsem asi půl hodiny vč. dvou příslušníků ty klíče hledala...

Vám R^

1 0
možnosti
Foto

všechno zlé je k něčemu dobré-kdyby nemuseli jít kouřit ven, tak jste možná ani neodjel;-D;-D;-D

1 0
možnosti
Foto

Přesně tak. Takže za mě zákaz kouření v restauracích dobrý.

0 0
možnosti
Foto

A to je moc pěkný a je dobře, že ještě tací jsou, co se snaží pomoci.R^R^

1 0
možnosti
Foto

Taková malá štěstíčka hned prosvětlí celý den. Zdravím, přeji ti takových dnů v novém roce víc;-)R^

1 0
možnosti
Foto

jak píšeš...dobří lidé nvymřeli, taky mám zkušenosti:-)

1 0
možnosti
DH

Děkuji moc, že jste si na mě vzpomněl, i když konkrétně nejmenujete.

0 0
možnosti
  • Počet článků 111
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1282x
Vystudovaný učitel
Vývojář SW
Levicový liberál (dle výsledku dvou testů)
Amatérský sportovec
Ve starších diskuzích na iDnes mě najdete pod pseudonymem Mustrum Ridcully
Více ...