Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Ivo, ale furt je to dobrý, stále tam ta bíloá peřina je. Tady nic, tady je už nejspíš jaro.R^

1 0
možnosti

Dnes z Josefova Dolu přes Knajpu, Smědavu, Předěl na Jizerku a zpátky, cca 35 km, někde horší podmínky - ledovka, někde to jelo pěkně, nechtěla jsem věřit, že to bude tak pěkné a odpoledne i slunce... stálo to za to...;-)

1 0
možnosti
Foto

Na Knajpu přes Kristiánov a Rozmezí, nebo z Pekla? Obojí ale dnes asi bylo v dobrém stavu. Já měl v úmyslu jet z Hřebínku kolem svaté Máří, ale bylo to tam tak zledovatělé, že jsem se vydal na Kristiánov. No a pak už se mi do kopce nahoru na Rozmezí nechtělo. Přece jen předchozí dvě sezóny jsem úplně vynechal a letos jsem byl teprve podruhé, takže ještě pořád nemám na ten pohyb navyklé svaly. ;-) Jinak 35 km je krásně dlouhá štreka. Já mám zatím na běžkách nejvíc za den 41 km a to už pro mě bylo opravdu dost.

0 0
možnosti
Foto

Jizerky mám jako oblíbenopu cyklodestinaci, zvláště na trase Hejnice-Kořenov přes Smědavu:-/:-) ale v zimě...to nééé, takže dík :-)

1 0
možnosti
Foto

V Jizerkách v létě dám spíš přednost Singltreku pod Smrkem. Na místech, kde v zimě vede Jizerská magistrála jsem byl jen jednou a moc jsem si to neužil, protože jezdím na horském kole a ty cesty Jizerské magistrály jsou skoro všechny buďto asfaltové nebo panelové.

0 0
možnosti
Foto

PěknéR^ U nás ani vločka, spíš už to jaro;-)

1 0
možnosti
Foto

Však když už jsem tam jel, tak jsem si říkal: "Je tam ještě vůbec nějaký sníh?" Byl jsem zvyklý, že když se od Prahy odbočí z přímého směru na Turnov dále na Liberec, tak že za následujícím kopcem jsou aspoň nějaké zbytky sněhu. Dnes tam nebylo nic a byl jsem dost skeptický. Na druhou stranu na stránkách Jizerská o.p.s. měli informace, že budou upravovat trati na neděli, tak jsem si říkal, že snad ještě měli co upravovat. Ale bylo to opravdu nezvyklé.

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS