Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

R^tak to už je něco jinýho, teď už zbývá jedině ten nejhezčí ve Slavkově:-)

1 0
možnosti

Čekal jsem teda článek a né jenom fotogalerii.

0 0
možnosti
Foto

No ale co o tom psát? Jak jsem si vybral místo tím, že jsem si změřil na mapě, že je to cca 1km od Vítkova s přímou viditelností a že volba se prokázala jako dobrá? Že tam byla spousta lidí a policie měla práci navíc s uzavřením nábřeží okolo pražské tržnice? Že zvukový doprovod jsem neměl, protože nemám v mobilu radio přijímač ani nainstalovanou aplikaci pro digitální radio přes internet? Jsou to opravdu zajímavé informace?

1 0
možnosti

Pěkné, atraktivní fotky!R^

3 0
možnosti
Foto

Ivo pěkně zachycené obrazy. Tak přeji mnoho pěkných snímků v roce 2016 a nejen to i zdraví a štěstí.

3 0
možnosti

Pěkné, nějak ale nerozeznávám Karla IV od Karla Hynka Máchy, o Dvořákovi nemluvě.

0 0
možnosti

Zkuste zapojit fantazii.

1 0
možnosti
  • Počet článků 111
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1282x
Vystudovaný učitel
Vývojář SW
Levicový liberál (dle výsledku dvou testů)
Amatérský sportovec
Ve starších diskuzích na iDnes mě najdete pod pseudonymem Mustrum Ridcully
Více ...