Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

dandelionka14

21. 12. 2011 0:39
Výborně!!

Jste šikula! Fandím Vám a gratuluji k takovému úspěchu! :-) Kaštany taky miluju, sport taky, ale problém můj a asi většiny lidí je vytrvalost... Třeba v běhu se mi vůbec nepodařilo dostat v tepech do aerobní zóny, byla to spíš rychlá chůze a po čase mě to nebavilo. Věnuju se tomu, co mě baví - spinning, zumba, v létě kolo. A to není na hubnutí ten správný pohyb. Ale baví mě :-) A tak zas budu novoroční předsevzeťák ;-D

0 0
možnosti

Mustrum Ridcully

21. 12. 2011 8:17
Re: Výborně!!

Naopak si myslím, že spinning a kolo jsou dobré aktivity pro zvednutí aerobní kondice a hubnutí. Zvláště spinning, kde se dá zátěž dobře dávkovat - na kole si člověk musí volit správný terén (anebo jet dlouhé trasy, které pak obsahují dostatečné množství správných úseků). Zumba je spíš pro zpevnění postavy - ale to taky není špatné. ;-)

0 0
možnosti

Truth teller

20. 12. 2011 21:57
Karma

Skvělý článek, díky za něj. Já ho sice nepotřebuju, ale mám kolem sebe spoustu lidí, kterým bych ho nejraději poslal. Asi by se jim to při jejich pohodlnosti nečetlo snadno ...

1 0
možnosti

vaclav74

20. 12. 2011 20:57
no jo....

ono kdyby lidi pouzivali hlavu...spusta jinejch by pak nemela praci....viz dieotologove....taky sem hubnul, a hodne podobne, jen tester sem si nekoupil, a zasek se na 92....na jare du do nej...:-)

1 0
možnosti

Stobka

20. 12. 2011 20:55
Víc se mi líbíte s těmi kily

takový vyrovnanější a pohodovější

0 0
možnosti

Mustrum Ridcully

20. 12. 2011 22:05
Re: Víc se mi líbíte s těmi kily

Díky, ale při doběhu náročného desetikilometrového závodu (popisek 85kg) asi opravdu nebudu vypadat vyrovnaně a pohodově. :-) Osobně mě víc než o vzhled šlo o to, že jsem se zadýchával při vycházení schodů.

0 0
možnosti

Daniel P.

20. 12. 2011 15:30
a co za trénikový počítač se vám osvědčilo?

0 0
možnosti

Mustrum Ridcully

20. 12. 2011 19:01
Re: a co za trénikový počítač se vám osvědčilo?

Používám základní model od Polaru - F4M. Má jen minimum funkcí, ale důležité je, že má kódovaný přenos signálu. Dnes už je to celkem standard, ale před pěti lety to standard nebyl.

0 0
možnosti
  • Počet článků 111
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1282x
Vystudovaný učitel
Vývojář SW
Levicový liberál (dle výsledku dvou testů)
Amatérský sportovec
Ve starších diskuzích na iDnes mě najdete pod pseudonymem Mustrum Ridcully
Více ...