Vysočina Aréna

Vydal jsem se na běžky na Vysočinu. Původní cíl byl Jimramov, kde měla končit stopa protažená z Nového Města. Jenže jsem tam našel jen rozcestník, kde měla být, samotná stopa však vyrolbovaná nebyla.

Tak jsem dojel autem až do Nového Města na Moravě a zaparkoval u Vysočina Arény. Ten den se tam sice jelo mistrovství světa v běžeckém lyžování, ale když jsem přijel, tak už bylo po mistrovství, takže jsem si okruh ve Vysočina Aréně mohl také projet. Byl jsem sice z přítomných běžkařů bezkonkurenčně nejpomalejší, ale i tak to tam bylo pěkné. Nikdy jsem ještě neměl k dispozici tak širokou trať.

Stoupání nad tunely pod příjezdovou cestou

Další stupňovitá stoupání

Prudký sešup z nejvyššího místa okruhu (je vidět jen jeho horní hrana, i tak snad naznačuje prudkost toho sjezdu)

Mírnější úseky druhé poloviny okruhu

Stadion Vysočina Arény

 

Autor: Ivo Peterka | čtvrtek 19.1.2017 22:36 | karma článku: 16,70 | přečteno: 277x
  • Další články autora

Ivo Peterka

Měsíčník - prosinec 2022

30.12.2022 v 7:07 | Karma: 0

Ivo Peterka

Měsíčník - listopad 2022

10.12.2022 v 6:24 | Karma: 0