Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Podlehl jsem nabídce a W7 jsem upgradoval na W10.. Ale přestala mně chodit polovina aplikací, s doporučením je odinstalovat, a začal jsem si zoufat. Naštěstí jsem objevil na W10 v upgradu možnost záchrany, že do měsíce od instalace W10 lze přejít zpět na W7. Okamžitě jsem tak učinil a mám do budoucna naprosto jasno.

1 0
možnosti

K té informovanosti o tom, jak dlouho bude stahování trvat: ano, u starších verzí byl sloupec s udáním, kolik procent již bylo staženo. Ovšem uživatelé ví, že toto číslo bylo spíše hrubě orientační, protože stahování bylo ovlivněno celou řadou jiných, uživatelem neovlivnitelných okolností. Takže u některých souborů došlo k rychlému stažení většiny a pak třeba člověk čekal na poslední procento půl hodiny.

0 0
možnosti

U Windows Update je ten progress bar pořád, jenom jaksi už nic neukazuje. Jinak k těm vašim okolnostem - jak mi vysvětlíte, že třeba Opera nebo Firefox dokáží při stahování souborů informovat o průběhu stahování a to poměrně hodně přesně? Chcete říct, že snad mají tyto prohlížeče mnohem lepší programátory, než má Microsoft?

2 0
možnosti

Jak se říká, Windows je pro uživatele, Linux pro programátory.

0 0
možnosti
Foto

Linux je (téměř) pro všechny. Dnešní distribuce už nabízí uživatelské pohodlí i pro uživatele. Problém jsou jen některé komerční programy. Ale například na běžné brouzdání po webu je Linux zcela v pohodě.

1 1
možnosti

Většina dnešních uživatelů, kteří hlavně mají Windows Home edice, ani pořádně neví, kde se aktualizace spouští. Tak na co by si měli ještě vybírat jaké chtějí. Celý operační systém se uživatelsky zjednodušuje, jelikož čím dál více počítačově negramotných lidí počítače používá. Například moje mamka je ráda, že si umí spustit film a internetový prohlížeč. Všechno ostatní musím dělat já. Tak na co by jí byla možnost výběru aktualizace. A většinou se dnes s velkými aktualizacemi dělá i bod obnovení, ke kterému je možné se v případě problému vrátit. Pracuji v IT a každý den řeším nějaké problémy s běžnými uživateli. Někteří mají problém se ráno i normálně přihlásit. Naprosto běžné je, že si neumí změnit výchozí tiskárnu. Pro někoho prostě běžná věc, pro jiné katastrofa v podobě nefunkční tiskárny. Tak na co by jim byla v systému velká volnost.

1 0
možnosti
Foto

A co takhle základní zobrazení pro ty, co to nezajímá, a podrobné zobrazení pro ty co to zajímá, nejlépe v jednom dialogu/okně?

2 0
možnosti