Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MJ

Ta nepřeskočitelná výhružka o kriminálním jednání přehrávaná jen tomu, kdo zaplatil, bude jednou v učebnicích marketingu, jak se to dělat nemá.

2 0
možnosti
DP

D22a12d30a32k 65P49e82t63r

1. 5. 2015 12:40

Černý jestřáb sestřelen, tomu vážně říkáte nejlepší válečný film?

0 2
možnosti
MK

Autor píše jeden z nejlepších a co se týče bojových scén, tak má pravdu.

4 0
možnosti
Foto

Zkoušel jste DVD Shrink, DVD Fab nebo DVD Videosoft?

Jinak u těch DVD za lidový peníz to může být chyba při výrobě - mikroskopické smítko udělá svoje. Ze zoufalství jsem jednou takové nepřehratelné DVD koupil znovu - a ejhle, fungovalo.

Windows 7 řadu operací s CD a DVD neumožňuje, např. přímou kopii. Takže si ani nemůžete udělat záložní instalačku. Je třeba nějaký soft na vypalování pořídit, a ZAPLATIT!

1 0
možnosti
Foto

DVD Shrink jsem nezkoušel, DVD Fab a DVD Videosoft jsem ani neznal. Jako chybu ve výrobě bych bral, kdyby ten film vůbec nešel přehrát (to jsem měl třeba s DVD Saturnin, ale tam se mi po mnohahodinovém kopírování podařilo udělat funkční ISO). Ale on přehrát jde (nebo šel) celý, jen ve chvíli, kdy jste se pokusil o jakýkoliv "seek", tak najednou to nešlo. Nový notebook, který jsem si koupil před dvěma měsíci, jsem koupil s W8.1, ale rovnou jsem tam dal dualboot pro Ubuntu a od té doby jsem Windows nepustil. Nebo možná jednou. Takže programy, které jste mi nabízel, bych na svůj primární OS ani nenainstaloval. Nicméně moc nevěřím tomu, že by byly úspěšnější (a to i díky zkušenosti, které jsem udělal s komerčními programy na záchranu NTFS disku - zachránil mě až freeware, který byl schopen během chvilky celou NTFS partition obnovit, autorovi jsem pak rád přispěl na vývoj přes PayPal). ISO obrazy DVD dělám pomocí software k3b se kterým mám velmi dobré zkušenosti.

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS