Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

..problém je v tom..že to co jste tu předestřel.....je pro vás trivialita.....ale pro mnoho státních maturantů nedostižný vrchol...ale nikoli proto že by na to neměli....ale protož jsou líní....líní přemýšlet...a spoléhají na to...že to nějak vyjde....

3 0
možnosti
Foto

Matematika má jedinou výhodu: každá lež je odhalitelná. Politika se od matematiky liší tím, že lež je jejím výrobním nástrojem a žádný pokus nelze replikovat a laboratorně ověřit.

Vzpomeňme jen první pokusy o rozpad uranu a o ověřovací pokusy všech kvantových fyziků tu věc vyvrátit, nebo druhým pokusem ověřit.

4 0
možnosti
Foto

Poločas rozpadu vládní koalice se v laboratoři ověřuje opravdu těžko :-)

0 0
možnosti
Foto

Matematická logika je velice specifický pojem. Některé matematické konstrukty jsou pro mě už natolik abstraktní, že s nimi prostě nejsem schopen operovat - zejména věci jako goniometrie, derivace, integrály apod. Takže se tudíž nelze divit, že jsem nikdy matematiku nepreferoval a rozhodně jsem z ní nechtěl maturovat.

0 0
možnosti
Foto

Neříkám, že matematika musí každému "sednout", ale už od středověku se za základ vzdělání bere trivium - umět číst, psát a počítat. Mě třeba nejdou některé věci z češtiny. Například když nad tím nepřemýšlím, tak v příčestí minulém píšu naprosto automaticky měkké i bez ohledu na podmět (asi jsem se měl narodit jako

Slovák). Na hodinách českého jazyka a literatury na střední škole jsem se dozvěděl o mnoha autorech a dílech, které si nikdy nepřečtu, protože mě prostě nemůžou zaujmout (naopak několik autorů, o kterých jsem se na gymnáziu dozvěděl, jsem si rád později přečetl). Přesto bych nikdy nezpochybňoval, že český jazyk a literatura má být součást maturity. Podle mě však na stejnou úroveň patří matematika - měla by být povinnou součástí maturity proto, že středoškolák by měl prokázat určitou všeobecnou úroveň vzdělání, nejen vybraná zaměření.

2 0
možnosti
  • Počet článků 111
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1282x
Vystudovaný učitel
Vývojář SW
Levicový liberál (dle výsledku dvou testů)
Amatérský sportovec
Ve starších diskuzích na iDnes mě najdete pod pseudonymem Mustrum Ridcully
Více ...