Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

I mobil občas naštve

Life's good – život je dobrý. To je známé motto výrobce mého mobilu. Ale pro tentokrát to jednou tak nebylo. Trochu mi zkazili jedno ráno.

Nepatřím k těm, co by si kupovali drahé mobily. Dokážu pochopit, že někdo utratí 20-30 tisíc za notebook, moc nerozumím lidem, kteří dají 16 tisíc za mobil. Ale asi k tomu mají nějaký důvod. Já ne. Mě přijde mobil kolem tří tisíc jako dostačující. Takže když jsem ztratil předchozí mobil, tak poté, co jsem vyřídil u svého operátora novou SIM, šel jsem rovnou koupit mobil z této kategorie – konkrétně LG F60. Za cenu cca 3000Kč je svižný, má rychle reagující GPS, takže navigační programy super, včetně Mapy.cz, které na předchozím Lenovu vždycky hrozně dlouho hledaly kde jsou. A i když nelze nikdy od takového mobilu čekat nějaký skvělý foťák, dá se na to koukat i bez toho, že by se vám zvedal žaludek. Snad jen ho nemuseli tolik zasekat předinstalovanými aplikacemi, když mu dali jen 4GB paměti a nemožnost běžet aplikace z SD karty (rootovat se mi ho zatím nechce).

Ovšem včera mě nemile překvapil. Totiž poprvé za dobu co ho mám se mi úplně vybil. Teda tím mě nepřekvapil, protože večer měl už asi jen 20% baterie, a protože jsem nechal zapnuté WiFi, tak není divu že se vybil. Nepříjemně mě překvapil tím, co začal dělat po zapnutí. Normálně naběhl a objevilo se běžné prostředí. Vypadal, že se bude chovat naprosto stejně jako před vybitím, což je taky to, co by člověk běžně očekával. A taky se tak choval, dokud jsem nezavadil o softwarovou klávesu s domečkem. Ozvalo se bzz a pod prstem mi zabrnělo jako kdybych se do něho praštil. „No to snad ne! Ono to zapnulo vibrace na základních klávesách.“ Začal jsem tedy procházet všechna možná nastavení, abych danou funkci vypnul. Najdou se lidi, kterým do vyhovuje, ale já nemám rád, když mi mobil pod prsty brní.

Po několikanásobném projití všech nastavení, včetně takových, jako nastavení baterie, protože občas fakt nevíte, kde se konkrétní nastavení může objevit, jsem si řekl, že je holt na čase zeptat se strýčka Google.

Tedy otevřel jsem prohlížeč a zadal „LG F60 hlavní klávesy vibrace vypnout“. Sice jsem našel nějaký popis, kde to v nastavení vypnout, ale už jsem tu položku nenašel v menu mobilu. Mezi tím jsem opět několikrát zmáčkl některou z těch zpropadených kláves, opět v doprovodu bzz. Narazil jsem i na tak exotickou věc, jako super radu od jedné firmy opravující mobily. Cituji:
vibrace při doteku u telefonu LG D390n F60
Dobrý den, včera se mi telefon zcela vybil a sám vypnul. Po zapnut se aktivovala vibrace při dotyku spodních 3 tlačítek a nelze vypnout. Děkuji za odpověď L.K.
Lenka K.

otázkou je co se v mobilu odehrálo.. přineste jej k nám a uvidíme.. Pokud odešlo LCD je oprava do 2000,-

Uf. Doufám, že si Lenka K. nenechala vyměnit displej kvůli zjevně softwarové chybě.

Tak na českých stránkách strýček Google neuspěl. Tak přišel dotaz v jiném jazyce, kterým tak nějak vládnu. Aspoň mí američtí kolegové mi obvykle rozumí. Další dotaz na Google tedy byl „LG F60 home back button turn off vibration“. A konečně jsem na Android central našel to, co jsem hledal. Tedy poněkud mě překvapilo, že funkční řešení je nainstalovat aplikaci, ale je to řešení funkční. Francescova aplikace mi přinesla značnou úlevu, protože už jsem se začínal bát, že mě od používání mobilu budou od teď brnět prsty. Mimochodem – nejčastěji zmiňovaný mobil u této aplikace je LG F60. Myslím, že by se nad tím mělo LG zamyslet.

Takže po slabé půlhodince hledání se mi podařilo problém vyřešit. Nemůžu však říct, že by mě to hledání nevytáčelo. Jednak si myslím, že by si výrobce podobné chování systému mohl odpustit, a za další toto by mělo být lehce dostupné v nastaveních (a já to tam bohužel nenašel). Nicméně – neexistuje software, ve kterém by nebyla chyba (snad kromě „Hello world“ programů). Takže i s tím musíme nějak žít.

Autor: Ivo Peterka | sobota 26.9.2015 17:08 | karma článku: 14,40 | přečteno: 314x
  • Další články autora

Ivo Peterka

Přepravní služby – vtip vedle vtipu

Poslední dobou s přepravními službami zažívám dost veselých historek, a to jak s těmi tradičními, tak novými a moderními.

28.2.2023 v 5:54 | Karma: 27,69 | Přečteno: 3338x | Diskuse| Ostatní

Ivo Peterka

Jaroslav Bašta - nedemokratický kandidát

Diskuze kandidátů na CNN Prima news a následná diskuze v pořadu paní Wolfové ukázala jednu důležitou informaci - Jaroslav Bašta není demokrat.

5.1.2023 v 1:58 | Karma: 26,55 | Přečteno: 1284x | Diskuse| Politika

Ivo Peterka

Měsíčník - prosinec 2022

V prosincovém měsíčníku se věnuji lékárnám, zácpám v Praze, dětským hračkám a rozvoji naší dálniční sítě.

30.12.2022 v 7:07 | Karma: 0 | Přečteno: 119x | Diskuse| Hyde park

Ivo Peterka

Měsíčník - listopad 2022

Řekl jsem si, že když nestíhám větší témata do blogu, začnu si zaznamenávat věci co mě napadli a jednou za měsíc je hodím do blogu. Čili vlastně deník, nebo měsíčník. Proč něco takového pro sebe nemít. A třeba si to někdo přečte.

10.12.2022 v 6:24 | Karma: 0 | Přečteno: 89x | Diskuse| Hyde park

Ivo Peterka

Pár postřehů k "řešení" pandemie vládou

Toto nebude nijak souvislý a ucelený text. Spíše seznam úvah, které mě napadly v souvislosti s tím, jak vláda přistupuje k řešení situace.

26.2.2021 v 18:59 | Karma: 26,18 | Přečteno: 892x | Diskuse| Společnost
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Moderní lichváři připravují o bydlení dlužníky i jejich příbuzné. Trik je snadný

18. dubna 2024

Premium Potřebujete rychle peníze, pár set tisíc korun a ta nabídka zní lákavě: do 24 hodin máte peníze na...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

Maďarský zákon o svrchovanosti dráždí europoslance, mají „vážné obavy“

24. dubna 2024,  aktualizováno  20:25

Nový maďarský zákon o svrchovanosti, který má bránit zásahům zvenčí do národní politiky, v rezoluci...

Ukrajina tajně použila střely dlouhého doletu, nová pomoc vítězství nezaručí

24. dubna 2024  20:19

Ukrajinská armáda už začala používat balistické rakety dlouhého doletu. Tajně jí je poskytly...

VIDEO: Londýnem běhali splašení koně. Zkrvavení vráželi do aut, pět lidí zranili

24. dubna 2024  13:32,  aktualizováno  20:16

Centrem Londýna pobíhalo ve středu pět splašených koní královské kavalerie. Způsobili velký chaos v...

VIDEO: Slovenský pravičák vypustil nad hlavou europoslancům holubici míru

24. dubna 2024  20:09

Krajně pravicový slovenský europoslanec Miroslav Radačovský překvapil přítomné na jednání...

Arcon Personalservice GmbH
Instalatér do Německa

Arcon Personalservice GmbH

nabízený plat: 75 260 - 90 320 Kč

  • Počet článků 111
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1282x
Vystudovaný učitel
Vývojář SW
Levicový liberál (dle výsledku dvou testů)
Amatérský sportovec
Ve starších diskuzích na iDnes mě najdete pod pseudonymem Mustrum Ridcully
Více ...