Ivo Peterka

Vzkaz výrobci - Proč snižujete kvalitu?

9. 08. 2015 17:25:45
Rozhodl jsem se podělit o e-mail, který jsem poslal jednomu výrobci lahůdek. Zjevně tím nic nezměním, ale tento přístup mě štve. Už jsem kvůli změně receptury přestal kupovat více výrobků. Teď mezi ně přibyl další.
Vážení,

až do dnešního dne jsem relativně často kupoval vaše výrobky. Dnešním dnem jsem však zjistil, že jste podstatně zhoršili recepturu obou vašich výrobků, které mě zajímaly, a přestal je tedy kupovat.

Poprvé jsem zjistil, že dlouhodobě kritizované umělé sladidlo sacharin jste začali přidávat do pikantní verze nakládaného hermelínu. Kupodivu jsem jej v té době ještě nenašel ve verzi výrobku neoznačené jako pikantní. Nicméně tušil jsem, že tato kvalitu snižující změna na sebe dlouho nenechá čekat. A nemýlil jsem se. Dnes jsem narazil pouze na nakládané hermelíny z vaší produkce s obsahem sacharinu.

To, že jste nepoužívali tyto zbytečné přídatné látky byla z mého pohledu vaše konkurenční výhoda, protože u tohoto výrobku jste byli jediní. Změnou receptury jste minimálně o jednoho zákazníka přišli. Opět si začnu raději hermelín nakládat sám. Jestli chcete prodeje svého výrobku úplně zazdít, tak ještě doporučuji nahradit řepkový olej palmovým.

E-mail berte jako otevřený, zveřejním jej i na svém blogu.

S pozdravem

váš bývalý zákazník


Ivo Peterka

Mail jsem zaslal firmě Losica.

Autor: Ivo Peterka | karma: 34.39 | přečteno: 1894 ×
Poslední články autora